Co zrobić, jeśli produkt jest niezgodny z umową?
Możesz zgłosić reklamację, żądając wymiany produktu, lub zwrotu pieniędzy, jeśli brak zgodności jest istotny – więcej informacji znajdziesz w zakładce regulamin.
Jak zgłosić reklamację?
Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić następujące kroki:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Pobierz i wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj:
2. Przygotuj załączniki
Do zgłoszenia dołącz:
- Dowód zakupu – zdjęcie paragonu, faktury lub potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Zdjęcia produktu – pokazujące problem, np. uszkodzenie, wadę lub niezgodność z zamówieniem.
3. Wyślij zgłoszenie
Wyślij e-mail na adres sklepdora@dora.sklep.pl.
W tytule e-maila wpisz: Reklamacja, Nr Zamówienia.
Dołącz wypełniony formularz reklamacyjny oraz wymagane załączniki.
Oczekuj na odpowiedź
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, poinformujemy Cię e-mailem o statusie reklamacji. Zwrot pieniędzy lub wymiana produktu na nowy zostanie zrealizowany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W razie potrzeby poprosimy o wysłanie nam uszkodzonego produktu, dodatkowe informacje lub zdjęcia.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od momentu mailowego zgłoszenia reklamacji.