Co zrobić, jeśli produkt jest niezgodny z umową?

Możesz zgłosić reklamację, żądając wymiany produktu, lub zwrotu pieniędzy, jeśli brak zgodności jest istotny – więcej informacji znajdziesz w zakładce regulamin.

Jak zgłosić reklamację?

Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić następujące kroki: 

1. Wypełnij formularz reklamacyjny

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj:

Formularz reklamacji (pdf)

2. Przygotuj załączniki

Do zgłoszenia dołącz:

  • Dowód zakupu – zdjęcie paragonu, faktury lub potwierdzenie złożenia zamówienia.
  • Zdjęcia produktu – pokazujące problem, np. uszkodzenie, wadę lub niezgodność z zamówieniem.

3. Wyślij zgłoszenie

Wyślij e-mail na adres sklepdora@dora.sklep.pl

W tytule e-maila wpisz: Reklamacja, Nr Zamówienia.

Dołącz wypełniony formularz reklamacyjny oraz wymagane załączniki.

Oczekuj na odpowiedź

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, poinformujemy Cię e-mailem o statusie reklamacji. Zwrot pieniędzy lub wymiana produktu na nowy zostanie zrealizowany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W razie potrzeby poprosimy o wysłanie nam uszkodzonego produktu, dodatkowe informacje lub zdjęcia.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od momentu mailowego zgłoszenia reklamacji.