Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak, masz prawo do zwrotu produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.
Ile mam czasu na zwrot produktu?
Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Kto ponosi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu produktu ponosi Klient, chyba że produkt jest zwracany z powodu jego niezgodności z umową.
W jaki sposób zwrócić produkt?
Aby dokonać zwrotu, prześlij produkty razem z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu na adres:
PASMANTERIA DORA S.C,
ul. Andriollego 30,
05-400 Otwock
e-mail: sklepdora@dora.sklep.pl
tel: +48 504 471 526
Do przesłania zwrotu możesz użyć np.: szybkiego nadania z Inpost.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu.